У току су припреме за заједничку еколошку акцију коју ЈП “Национални парк Тара” спроводи захваљујући финансијској подршци јапанска компанија Тошиба. Почетак акције „Тошиба уме да посади шуме“ је најављен за октобар и представља сама део глобалног пројекта Тошиба групе за умањивање последица глобланог загревања и очувања биодиверзитета.
Тошиба своје купце не оставља равнодушнима!
Било да квалитет производа овог јапанског произвођача познајете из сопственог корисничког искуства, или вас с правом интригира бренд са вансеријским условима гаранција као што су Без обзира на све за лаптоп рачунаре, или 5 година гаранције на телевизоре – спремите се за потпуно нову димензију квалитета!
Истински посвећена очувању природе и окружења, компанија Тошиба је покренула акцију обнове шумских пространстава Таре која су уништена у катастрофалним пожарима током 2012. године.
У оквиру еко акције „Тошиба уме да посади шуме”, сваки купац Тошиба преносивог рачунара или телевизора практично постаје и донатор једне саднице за ову акцију, а то га реално додатно неће коштати ништа.
Од сваког преносивог рачунара и телевизора продатог у Србији, јапански произвођач који своју еколошку визију развоја једнако остварује кроз еко производе, пословање и активности, донираће новац за куповину садница бора или смрче, препознатљивих врста НП Тара, по моделу „један уређај - једна садница”.
Да, реч је о суштинском квалитету живљења и будућности нашег окружења на коју може да утиче свако, сопственим избором врхунске технике – и чим уз Тошибине производе на нашим полицама и веб локацијама спазите упечатљива еко обележја – све ће вам већ бити јасније. И пријатније.
Јер, својом одлуком остављате трајан траг и вредну заоставштину за будућност у области Заовине, националног парка Тара, чија је трећина пространства трајно уништена у пожару пре две године.
И то није све - акција „Тошиба уме да посади шуме“ која се спроводи у сарадњи са ЈП “Национални парк Тара”, само је део глобалног пројекта Тошиба групе за умањивање последица глобланог загревања и очувања биодиверзитета, у склопу кога ће корпорација до 2025. године посадити миллион и по садница широм света!
А о томе – у Србији на делу, већ у октобру!